02:45 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت طلا

ورود قیمت دلار به کانال 26 هزار تومان در روز صعودی درهم
قیمت دلار از 26 هزار تومان عبور کرد و قیمت درهم امارات به 7 هزار و 200 تومان نزدیک شد. در صورت عبور درهم از این مرز، قرار گرفتن دلار بالای 26 هزار و 300 تومان محتمل است.
روز سخت برای معامله گران سکه
سکه در معاملات پشت خطی محدوده حمایتی ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داد. تحلیل گران پیشتر عنوان کرده بودند که فلز گران بهای داخلی با دست دادن حمایت یاد شده می تواند تا محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عقب نشینی کند.
صندوق طلا، عاملی تاثیرگذار برای بهبود وضعیت معاملات بازار
اگر آن چیزی که از راه اندازی صندوق طلا مدنظر فعالان بازار است به مرحله اجرا برسد شاهد اثار مثبت این صندوق بر عملکرد بازار طلا خواهیم بود.
افزایش قیمت طلا تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا
قیمت طلا در بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، اندکی بالا رفت اما همچنان در بازه معاملاتی اخیرش مانده است.
واکنش قیمت دلار و سکه به انتقال قدرت به رئیسی
ارزش پول ملی هم یک متغیر اقتصادی و هم یک عامل حیثیتی برای دولت‌هاست، آیا ابزار کنترلی بانک مرکزی در خدمت این تصویرسازی حیثیتی قرار می‌گیرد و قیمت دلار با شروع به کار دولت جدید افت می‌کند؟
سرنوشت طلا در گرو جلسه روز چهارشنبه فدرال رزرو
اگر کمیته بازار باز فدرال رزرو در جلسه روز چهارشنبه خود، ادامه کاهش خرید اوراق را به افکار عمومی القا کند، احتمال دارد تقویت دلار ادامه یابد و طلا تضعیف شود.
حمله خرس ها به بازار طلا /پیش بینی کف قیمت طلا
خرس های وال استریت بازگشته اند و به دنبال پایین آوردن قیمت طلا هستند.
بیت کوین به زیر 30 هزار دلار کشیده شد
قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار کشیده شد و رقم‌هایی را به ثبت رساند که از اول تیر ماه تجربه نکرده بود
افزایش اندک قیمت طلا با افزایش آمار ابتلا به کرونا
قیمت طلا در معاملات تحت تاثیر عقب نشینی بازده اوراق قرضه و نگرانی‌ها نسبت به افزایش آمار ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای دارایی امن را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
پیش بینی 16 کارشناس از قیمت طلا
در نظرسنجی این هفته کیتکو، کارشناسان پیش بینی کردند طلا همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
خروج سرمایه های سرگردان از بازار طلا
سرمایه های موجود در بازار طلا با اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه از این بازار خارج می شود، اما این اتفاق بعد از مشخص زمان و چگونگی این قانون رخ می دهد.
کاهش مجدد قیمت طلای جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی کاهش یافت و در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در یک ماه گذشته قرار گرفت.
صعود در بازارهای جهانی به بهانه کرونا
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد موارد ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
تاثیر قیمت طلا بر روی بیت‌کوین
نماد برتر - تحلیلگران می گویند تلاش هفته گذشته اونس طلا برای عبور از مرز ۱۸۰۰ دلار که پیش از این شکسته شده بود، می تواند کمک کند این فلز ارزشمند به بالای مرز ۱۹۰۰ دلار بازگردد.
رشد ملایم تحت تاثیر قیمت دلار
نماد برتر - قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن دلار رشد ملایمی داشت و نزدیک بالاترین رکورد یک ماه و نیم گذشته که روز گذشته به آن صعود کرده بود، ایستاد.